Google

Sunday, November 23, 2008

Driver Story


Dua org bos besar sedang lepak2 sambil minum kopi di Coffee Bean. Bos seorang ni berkata, "Hey, awak nak tahu, saya punya driver punya lah bodoh. Kalau tak percaya, sekejap saya panggil dia". Dia memanggil driver dia dan berkata,"Ah Beng... awak ambil ini RM10, pergi kat showroom dan belikan saya Porche 911 Turbo". Ah Beng jawab,"Yes sir! Orait!!" dan terus bergegas ke showroom kereta.

Bos yang satu lagi pulak berkata,"Ohh.. tu ok lagi. Saya punya driver lagi bodoh. Leman!, mari sini kejap!!". Leman berlari ke bosnya. "Apahal tuan?".

Bosnya berkata, "Awak pergi balik rumah, check sama ada saya ada di rumah atau tidak". Leman jawab, "Orait tuan!!", lalu bergegas balik ke rumah bosnya. Bosnya berkata kepada bos satu lagi, "Tengok! Si Leman ni memang bengap. Dah tau saya kat sini, takkan lah dia tak boleh fikir yang saya ni ada di rumah ke tidak. Hahaha...".

Petang itu, bertemu lah dua org driver tadi. Si Ah Beng berkata,"Lu tau ka, gua punya bos aa... maaaaanyak bodoh lah. Dia kasi sama gua sepuluh ringgit suruh beli Porche. Dia tatak tau ka ini hari, hari Ahad. Mana kedai buka?".

Si Leman balas balik, "Hehe.. bos aku laaagi bodoh. Ada ke dia suruh aku check dia ada kat rumah ke tak. Dia ada henset, call saja lah rumah kalau nak tau sangat. Bengap betul".

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Siapa Aku?

My photo
Seorang budak yang masih lagi pening dan tak tahu arah tujuan dlm hidup...Itu dulu lah but skrg ni my vision and mission getting clear and I'm proud to be what I'm now!