Google

Saturday, November 22, 2008

Bahasa Kasar


Seorang guru yang sering menggunakan bahasa kasar ketika mengajar, berkata;

Guru : Siapa yang rasa dirinya bodoh dalam kelas ni sila berdiri!

Tiada siapa yang berdiri. Dia bertanya soalan yang sama sekali lagi, masih tiada yang berdiri. Namun, setelah beberapa ketika, seorang pelajar berdiri.

Guru : Bagus! tahu pun diri awak tu bodoh. Sekarang beritahu saya kenapa awak rasa diri awak bodoh?

Pelajar : Sebenarnya saya tak rasa diri saya bodoh cikgu, tapi saya kasihan tengok cikgu berdiri seorang saja

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Siapa Aku?

My photo
Seorang budak yang masih lagi pening dan tak tahu arah tujuan dlm hidup...Itu dulu lah but skrg ni my vision and mission getting clear and I'm proud to be what I'm now!